



Aquest cap de setmana s’ha disputat el Campionat de Catalunya Aleví d’Estiu a les instal·lacions del Club Natació Reus Ploms, una de les cites més importants de la temporada per als nedadors de categoria alevina. El CEN Balaguer hi ha estat representat per tres esportistes classificats: Xavier Rovira, Laura Guiu i Olau Pascual, que han completat una gran competició demostrant esforç, compromís i un excel·lent nivell esportiu.
Xavier Rovira (categoria 2013), ha signat una actuació brillant al llarg de les tres jornades. En la primera jornada va aconseguir un diploma de 6è classificat de Catalunya en els 200 metres estils i una meritòria 11a posició en els 50 metres esquena. A la segona jornada va fer un pas més enllà obtenint el diploma de 5è de Catalunya en els 200 metres esquena, resultat que li va permetre assolir la mínima per participar al Campionat d’Espanya. Finalment, en la tercera jornada va tornar a estar entre els millors amb un nou diploma de 6è de Catalunya en els 100 metres esquena, prova en què també va aconseguir la mínima estatal.
Laura Guiu (categoria 2013) també va completar un bon campionat. Durant la primera jornada va ser 24a de Catalunya en els 50 metres esquena i 34a en els 200 metres estils. A la segona jornada va finalitzar en la 23a posició dels 200 metres esquena i va tancar la competició amb una 28a plaça en els 100 metres esquena.
Per la seva banda, Olau Pascual (categoria 2014) va demostrar una gran progressió competint amb els millors nedadors de la seva categoria. En la primera jornada va ser 23è de Catalunya en els 200 metres estils i 28è en els 100 metres braça. A la segona jornada va aconseguir la 41a posició en els 100 metres lliures i, en la tercera i última jornada, va finalitzar 33è en els 100 metres esquena.
Des del CEN Balaguer volem felicitar els tres nedadors per la seva dedicació i pels resultats obtinguts, així com els entrenadors i les famílies que els acompanyen en el seu dia a dia. Els excel·lents resultats aconseguits, són una mostra del gran treball que s’està realitzant des de la base.
Ara l’atenció se centra en la propera gran cita del calendari: el Campionat de Catalunya Infantil, que es disputarà a Tarragona.
Enhorabona a tot l’equip aleví i seguim sumant èxits! 💪🏊♂️🏊♀️





